THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Jumaat, 19 Jun 2009

pinjam meminjam

kat sini aku nak meluahkan perasaan tidak puas ati aku.nie pasal moto aku la.diorang ingat moto aku nie moto wakaf ka.nk pinjam meminjam plak.kalau sekali dua tak pe.nie yang dok pinjam tu muka sama ja.tak guna btol.mentang-mentang moto aku 135lc sume pakat nak pinjam.yang moto ex5 ka,kriss ka,senang kata moto yg tak laju diorang x nak pinjam plak.ada sorang nie nek tak dak lesen.aku pon x tau.aku bagi je la.tpi bila aku tau dia nie tak dak lesen,sumpah aku tak bagi dah.silap-silap boleh blacklist moto aku nanti.sekarang aku lekat kertas besar-besar kat moto,barang len boleh pinjam kalau moto sori..hahaha.bru padan muka diorang...diorang ingat aku kaya ke..dah nek minyak tak isi.skarang nie mcm nie...sapa pon nak pinjam aku tak kan bagi.TAK KAN BAGI...TAK KAN BAGI.FAHAMMMM..

2 comments:

Aifa Farihin berkata...

Ni ayah...bukat nak bersikap kedekut...motor tu atas nama ayah, kalau jadi apa2 akan mengheret nama ayah....jadi toksah bagi kat kengkawan yang tak dak lesen. Nak dapat sebiji motor bukan senang puehhh berutang......

Ayahhhh.

Norasikin berkata...

haha, btl la tu kata ayah awk tu.
jgn pinjm kt kwn2 yg ta de lesen t ssh, terutama sy la.. haha.
da la ta reti nk bwk motor t ancuss motor awk..

*lesen ad tp ta reti bwk. kih3...