THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Jumaat, 19 Jun 2009

lecturer shahputra

saja nak citer skit pasal lecturer aku kat kolej shahputra.lacturer yang ajar aku fizik tu orangnya baik.sentiasa mesra ngan student.assignment to banyak gak la dia bagi.tpi aku suka cara dia ajar.senang faham.walaupun aku tak minat fizik,tpi best bila dia ajar.lacturer kimia aku nie slow skit.maybe dia baru lepas bersalin to yang agak pendiam.tpi macam mna pon aku faham bila dia ajar.lecturer biologi nie susah skit.bukan skit,tpi banyak.nak tengok dia senyum pon susah.jadi,kalau kelas dia tu memang aku ngan classmate aku kelam kabut skit sebab dia suka tnya soalan on da spot.jadi,esok klas dia,ari nie kitaorang dah prepare dh.ada satu hari dia wat kuiz.kiteorang plak x prepare apa apa la coz ingat dia nak ajar.fuhh,nasib bek soalan yang form 5 dlu.ada gak la baki yang ada dalam kepala hotak aku.kalau tak,pekasam aku.hahaha.yang tu je la.sekadar nak berkongsi..

0 comments: