THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Jumaat, 10 Julai 2009

my pic...........................



erhhhmmm...sori..sorii...sbab lma tak update blog..hmmm..fuhh..bez giler ari tu aku msuk lab biology kat shahputa....bez oo...buat experiment plak tu...pastu dia punya microscope canggih....kteorang kne bawak serangga n tmbuhan untuk experiment..bergaya gak la aku dengan lab coat yang aku pkai...kalau skali tengok macam orang yang berkarier..saintis katakan.hahaha..serangga tu...aku dapat mne tah lipas yang dah meninggal dunia..krenye jenazah la..pastu operate serangga tu...memang agak berbau la..hmm...tapi tak kisah sbb bez and dpat experience.tu bru skali masok...aku tak sbar lla untuk class lab seterusnya..hahaha..

2 comments:

Aifa Farihin berkata...

mak kata mcm doktor ahhhh

Tanpa Nama berkata...

doktor haiwan